Arkadaşlar bebeğimi ilk zamanlar memeyi tutsun diye sürekli emzirdim atak haftalarında bir de 4. Ay Atağında doğru dürüst uyumuyordu yeter ki uyusun diye memede uyuttum alıştı ilk baş sallayarakta uyuyordu şimdi sadece memede nasıl bıraktırabilirim aranızda bunu başaran oldu mu yardımcı olur musunuz bana da 🥹🤍