Kızlar 1,5 aylık bebeğim var başından beri hep hipp marka mama kullandık sütüm yoktu bugüne kadar 1,5 ay içinde 1 kere kabız olmustu bide iki gündür sert dıskılıyor kabız zor yapıyor ıkınıyor aglıyor yapamayınca çok kuru kakası normalde böyle yapmıyor çocuğumda çok zorlanıyor neden kabız olmus olabilir 1,5 aydır mamadan yana sıkıntı yaşamadık bi gazı bazenleri geç çıkıyordu yada hiç çıkaramıyorduk bugüne kadar 2 kez kabız oldu neden olur yada olabilir ölçekleri de tam tamına koyuyorum eksik yada fazla koymuyorum bugün mamayı değiştirdim bide fitil aldım eczaneden onu yaptık öyle anca yaptı zor zor bide aptamil pronutra aldım bakalım nasıl olacak kabız yapacak mı 1 kere içti daha gazı çıkmadı uyudu biraz sonra bidaha vereceğim inşallah bu mama iyi gelir