masall00_ Kızlar 20 aylık oldu kızım yatmadan önce bir biberon kutuda satılan sütlerden içiyor 2 defa da öğlen uykusunda içiyor kesilmesi deniliyor ama nasıl kesiliyor ki bağımlı resmen mama diyip duruyor sizce kesmelimiyim
simseklivekalpli masall00_ benimki de 21 aylık. Yatarken süt veriyorum biberonla o şekilde uyuyor. Diğer çocuklarım da öyleydi 3 yaşında bıraktılar muhtemelen bunu da öyle yaparım.
livanurvealpinannesi61 masall00_ süt sağlıklı değil neden süt veriyor sunuz. Uyumadan içmesinde sorun yok. Uyanıp süt yada mama içmesi zararlı.
livanurvealpinannesi61 simseklivekalpli yalnız sütün birçok zararı var alerji doktorları çocuk doktorları ve KBB doktorları süt önermiyor. Özellikle gıda mühendisleri süt içirmeyin birçok soruna sebep oluyor diyor ileriki yaşlarda. Sütün hiç bir faydası yok sizz bilirsiniz ama