Gecen yaz eşimin tayini bir anda başka bir ile çıktı (kendisi komiser. Muhabbeti bilen bilir. Bir anda çoğu kişinin ilişiğini kesip gönderdi bakanlıkları)
Hâliyle benim il dışı atamalarda geçmişti tercih yapamadım.
Dilekçe yazıp sonrasında il emri çıktı ve eşimin gittiği yere atandım. Buraya kadar sorun yok.
Ancak bana geldiğim ilçe milli eğitim yolluk vermedi. Atandığım yerde geldiğin yerden alacaksın biz veremeyiz diyor, ama verilmesi gerektiğini de söylüyor.
A ilçesinden B şehrine atandım ben.
Vermeme sebepleri; beni atadiklari dönemde A sehrinde ikematgahimin görünmüyor olması.
Eşim benden önce gittiği için hâliyle ikematgahimizi B şehrine almıştı. Arada birkaç ay var sadece. Mantiksizliga bakar mısınız, nasıl ikematgahim orada olacakti ki. Bu yüzden yolluk veremeyiz diyorlar.
1 sene geçti aradan. Şimdiye kadar uğraşmadık bu konu ile ilgili,kabullendik malesef. Ama okuldaki mutemet de alman gerekiyor deyince, üstüne düşmek almak istiyorum. Gerekirse dilekçe ve cimer.
Hakkımız olanı bile o kadar vermemek için uğraşıyorlar ki. Sanki kendi ceplerinden çıkacak gibi.
Böyle bir durumda olan oldu mu?