11 aylık bebeğim 1 aydır hasta öksürük ateş burun akıntısı neyseki öksürüğü azaldı burun akıntısı geçti ama geceleri uyurken cok terliyor psikolojim bozuldu resmen 3..4 kez üstünü değişiyorum gece hem bebeğim perişan oluyor hem ben incecikte giydrdim odanın ısısınıda düşürdüm ama yok sizce neyden kaynaklı ve ne yapmam lazım yaşayan varmı :(