urasduha Kizlar aşırı gazım var bebegimi emzirmelimjyim onada gaz yaparmı ? Ne yapayım? Yeni anneyim bebegim 1 aylık emzirirsem gazim onada gececek korkuyorum
organikirmik urasduha annenin gazı bebeğe geçmez ama gaz yapan şeyler yediyseniz onun sütten geçtiğini düşünüyorum ben. Gazın sebebi oysa yani. Yine de emzirmeyip ne yapacaksınız ki kimyonlu Su falan için
betul97_ urasduha Yok öyle bir şey bana da sürekli öyle diyordular. Yok soğuk su içme bebeğe gaz olur yok emzirirken su içme gaz olur bir sürü şey hiçte bir şey olmadu
umayin urasduha bır cay kasagı kımyon bır su bardağı su karıştır ocağa koy kaynarken tam altını kapat bır tane şeker at ıcıne iç bu sekılde