Kızım 18 aylık ve gün içinde çok hareketli uyku düzeni yok öğlen uykusu uyur kısa .
Hep dışarda ,bahçedeyiz kalbinde delik var küçük bu aralar nefes nefese kalıyor gibi yapıyor ara ara sanki heyecanlanmış gibi .
Yani acaba çok mu yoruluyor ? evde de durmaz çizgi film de izlemesini istemiyorum oyunda sadece kovalamaca atma oyununu sever o kadar .
Kardiyolojiye kontrole gideceğim 2 yaşta gelin dediler sanırım erken gideceğim 🥹❤️🩹
Rabbim hepsini korusun inşallah 🤲🩷