nur1219
Doğduğundan bir gün sonra verdiler fototerapi. Sonra düştü diye taburcu olduk. Sonra her kontrolde kan alındı hep sınırda çıktı. Değerler her bebek için farklı. Doktorlar doğum haftasına göre bazen normal kabul edebiliyorlar bazende yüksek diyebiliyorlar net bir değer yok. 3 ay uzamış sarılık olduğu için sürekli kontrol edildik. 12 civarı çıkıyordu sürekli. Sonra bir gün doktor bakmaya bile gerek yok bak beyazlamış dedi kabus bitti