inarches nur1219 17 ile bir günlük yatış almıştık düştü 2 gün içinde tekrar 18 e çıktı tekrar bir günlük yatış verildi sonra düzeldi.Merak etmeyin geçici süreç o süreci yaşarken insan çok stres yapıyor ama inanın geçiyor hepsi🌺Kimseye kulak asmayın çünkü bebeklerin beyninde zarar bırakan bir durum olduğu için yatışınız yapılsın.Bende özel hastanede doğum yaptım çocuk doktorumuz 17 de yatışı uygun gördü bende acaba özel hastane para içinmi yapıyor diye akrabamız var istanbul amerikan hastanesinde bir abim var uzman çocuk doktoru değerleri ona attım o da kesinlikle yatış yaptırmanız lazım dedi ve yatışımız yapıldı.
simseklivekalpli nur1219 17 yatış değil ki özel mi bu. Kimi hastanede 21 sınır kiminde 19.biz pandemi dönemindeydik özele başka sebepten gitmiştik sarılık 19 olunca yatması lazım beyni etkilenir artık dedi tamam dedik tam 24 saatte ya 13 14 civarına düşmüştü tamam diyip çıkardılar.
nur1219 simseklivekalpli evet özelde yaptım doğumumu burada oluyor tedavisi, daha fazla ilerlemesin diye yatırmış olabilirler mi çünkü bir kaç gün içinde 19 u geçebilirdi
alpaslanmom_ simseklivekalpli 17 nasıl yatış değil bizim değerimiz 6 idi 2 gün sonra 17 oldu sarılık 1 günde tavan yapan bir şey 20 de beyinde hasar bırakıyor o riski kim almak ister . 17 ile hastaneye yattık 16 saat ışık aldı değer 9 a düştü çıktık üstelik doğum yaptığı hastaneden yenidoğan olduğu için taburcu olmadan yatış yapıldıysa sigorta parayı geri ödüyor .
simseklivekalpli nur1219 para alacakları icin de olabilir guvenım yok hiçbir şeye 🥲 ışığa güvenmeyin bol bol emzirin
ggrqnitt Her bebeğe ayrı hesaplanıyor doğum kilosu , doğum saati kan uyuşmazlığı risk faktörleri vs her bebeğin ayrı değeri oluyor bebek büyüdükçe değer de büyüyor . Kesin bu değer şu değer diye düşünmeyin. Ortalama ve genelleme için sorabilirsiniz tabi Geçmiş olsun.
mnvvr111 19 çıkmıştı hastaneye yatış verildi sabahına 11 oldu değer 10nun altına düşerse taburcu edeceklerdi,foroterapiyi kapattılar yükseldi tekrar verdiler yok idrar yok kan derken 4 gün kaldı sonra imza verip çıkarmıştır ben,doktoruma sorup
nur1219 inarches doğru söylüyorsunuz bebeğim iyi olsun da gerisi önemli değil ne gerekiyorsa yapacağız tabi 😌