Tuvalet eğitimimizin 1. Haftasındayız herşey yolunda bi sıkıntı yok fakat şöyle bir sorun var bugün inanılmaz sık yaptı ve her oturmasında kalkmak istemedi kalkar kalkmaz yine anne çiş diye oturdu. Eli sürekli o bölgesinde tuttu durdu baktım biraz kızarık gibiydi. Acaba enfeksiyonu mu var diye düşündüm. Bezi bırakma sonrası olabiliyormuş heralde. Bu durumu yaşayan oldu mu olduysa ne yaptınız