annevebebegiii__ Bugün 4 aylık cins köpek severken ben üzerime çıkmaya çalıştı bacağımı yüzeysel çizdi bende sordum sahibine aşısı var canım dedi zaten kadının 2 çocuğu vardı biri küçüktü kabardı cildimi çizdiği yer şimdi indi kabarık aşı yaptırmam saçma mı olur?
annevebebegiii__ queen_bee yok gitmedim canım zaten geçmiş baktım da kanamadı bile ve aşısı da varmış