-sevimlipolyanna- Yaklaşık 20 aylık çocuğum var. Dişim ağrıyor büyük ihtimalle kanal tedavisi veya dolgu diyecekler fakat emzirme sürecindeyim süreç nasıl ilerliyor ki
aylss -sevimlipolyanna- ecempeker ben yaptırdım aslınd ahamileyken bile sorun yoktu ama bekledim üşendim diyim. Şimdi 6 aylık bebişim ve tedaviye başladık. Hiçbir sorun olmuyor
Semaelisa27 -sevimlipolyanna- bebeğim 25 günlükken yapıldı kanal tedavisi ve 20 lik diş çekimi her ikisini de farklı yerde yaptırdım ama ikisinde de sütü 3 saat vermedim 3 saat sonra sagdim ve o sütü döküp öyle emzirmeye devam ettim. O süreçte de gitmeden önce sagmis olduğum sütle besledim
ecempeker Valla benimde 10 aylık bebiş 3 diş kanal tedavi bekliyor ama gidemiyorjm korkudan bende bekleyim yaptıran varmı yoksa çektireceğim en son