Kızlar iyi akşamlar 80 günlük bir bebeğim var kolik bir bebek zaten çok zorlanıyorum doğduğu günden beri emmeyen susmayan sürekli huzursuz olan bir bebek. Eşimle dün akşam kavga ettim normalde bebeğimin yanında sesimi yükseltmem ama dün maalesef sinir krizi geçirdim onun yanında bağırdım çok korktu çok ağladı bugün de etkilenmiş olacak ki her sesten sıçradı uyandı uyumadı adam akıllı bugün zaten sinirlerim bozuk olduğu için bebeğime de başırdım yeter artık sus nolur dayanamıyorum diye korktukça o ağladı ben ağladım. Şimdi uyudu kendimi o kadar iprenç hissediyorum ki onu bu dünyaya getirmeyi biz istedik onun hiç bir suçu günahı yok korkutmaya hakkım yok ben iğrenç çok kötü bir anneyim kendimi çok yetersiz hissediyorum. Siz de böyle şeyler yaşıyor musunuz lütfen destek verin piskolojim hiç ama hiç iyi değil çok üzülüyorum bebeğime bağırdığım için