Kızlar oğlum 2 yaşında 2 gün önce ateşle başladı39 lara kadar çıktı şuan ateşi iyi ama kakası ilk gün açık yeşil suluydu şimdi koyu yeşil ve daha püremsi oldu genel durumu gayet iyi arada öyle halsizleşiyo gibi ama hemen oynuyo zıplıyo vs rota mı oldu acaba ya yada üşüttümü yarın 3. Gün geçmezse dr gidicem