Kızlar ağrınız oldu mu? İnternette 2-3 gün ağrı normal diyor yani kanaldan önceki ağrıdan daha şiddetli değil ama kanaldan öncekiyle bir fark yok. Ama benim ağrım kemiğe de vurdu. Diş ve diş eti normal ama kemiğe vurması normal mi onu merak ediyorum sadece. Hayatımda ilk defa diş tedavisi oluyorum 2 dişime kanal olacak ama geç kalmışım kökünde iltihap var onun için tek seansta yapmam doğru olmaz köküne ilaç attım iltihap kuruyacak haftaya sonlandırcam dedi köküne ilaç attığı için mi acaba çene kemiğime ağrısı vurdu? Tecrübesi olan annelerim yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻