Habibeaselkeser ben e bebekten aldım 60 tllik olandan evin içinde takmaya 4 aylık kızım çok kötü değil ama iyi de değil ilk aldım keşke biraz araçtırsaymışım diyorum daha iyilerine bakıcam baby plus aldığım ve kargo çok geç geldi ve kutusu açıktı dışında jilatini felan yoktu normalde hiçbirşey öyle gelmedi ama bu ürün böyle gelince e bebekten uzaklaştım biraz