Kızlar bebeğim 1 yaşına giricek vücudumdaki yuvarlak lekeler hala gitmedi ilk cocugumda bişey yoktu 2. De böle bişey cıktı sırtımda gögüsümün arasında ve alt kısımlarında kullanabıleceğim bişey biliyomusunuz doktora gittim mantar dedi merhem verdi ama işe yaramıyo