perla_ hiç pasta yaptırmadık, ama pasta alıp üzerine onunla alakalı şeyler yazardık mesela reis derdik atıyorum iyi ki doğdun reis gibi ☺️ Nasip olsaydı, bu sene yaptiricaktim. Kendi dedeme zamanında fotoğraflı yaptırıp “iyi ki doğdun, bak dede oldun” yazdırmistik. Babacığım için de aynı yazıyla düşünmüştüm, nasip olmadı malesef babamı kaybettik. Benim çok hoşuma gitmisti bu söz :) Allah uzun ömürler versin babanıza, nice senelere