eylulsarp Arkadaşlar kızım 1 yaş olmak üzere ama hala cok zor yatırıyorum 5 dk arayla kalkıyo derin uykuya gecene kadar cok cebelleşiyorum 2 tane dişi yeni cıktı diştendir diyorum ama çok uzun zamandır böle ilk cocugumda asla böle bısey yaşamadım 🤦🏻♀️ yaşayan varmı
Hanabii 20 aylık kızım hâlâ kesintisiz uyumuyor, kalkıyor geceleri ağlıyor. Dişleride tamam hepsi çıktı, hasta da değil. Ben artık anlam yükleniyorum aramıyorum da. Bi gün geçecek düşüncesiyle günleri geçirip gidiyoruz 🤷🏼♀️
deryaulusoy Bende tam şuan öyleyim. Uyumuyor uykuya çok direniyor 😢ben çalıştığım için benm bebeğime bakıcı bakıyor sanırsam abla gündüzleri fazla uyutuyor ya da geç saatlere kalıyor 2. Uykusu. Benimkinin sebebi bu belki sende de böyle bir şey vardır canm