emy12 Bebeğim gazdan ötürü her öğün mama sonrası 7-8 defa kusuyor metigast kullanıyorum ancak onuda peşine kusuyor napıcamı şaşırdım
birkucukmutluluk1 emy12 doktorla görüştünüz mü acaba gazdan dolayı mı yani 7-8defa her beslenme sonrası lusması reflü olabilir kilo kaybına sebep verebilir