desida Bunlar diş mi kızım 8.5 aylık 6 tane böyle kabarmış normalde çıkacak dişler tek tek kabarıp çıkmaz mı acaba ben mi yanlış biliyorum
12betul desida Hiç belli olmuyor o canım birden hepsi patlayan çocukta gördüm tek tek patlayanda . İnşallah ağrısız sızısız atlatır bırden
Dogacelik desida hepsinin gözükmesi normal. Aynı anda çıkmayabilirler. Böyle görünüp 6 ay bişey olmayabilir. Daha belirgin değiller. Genelde aynı aynda çıkacaksa bile azılar aynı anda, köpek dişler aynı anda gibi birbiriyle alakalı dişler bir arada çıkıyor.
desida 12betul ay inşallah hemen çıkar ya bir süredir böyle hiç ilerleme olmuyor anlayamadım bende çocuk mahvoldu valla yemek yerken bile elleriyle dişlerini kaşımaya çalışıyor
desida Dogacelik yaa annemler korkuttu biraz beni hepsi aynı anda gözükmez çıkacak olan gözükür aslında diye fotoğrafta tam net değil ama beyaz beyaz şiş hepsi
12betul desida zaten diş öyle bir şey ki paralayan kadar kaç kere şişiyor sonra geri duruyor sonra tekrar çıkıyor . Biz de diş dönemine girdik bakalım hatta geçenlerde ilk ateşimiz de gördük . Kolaylıkla atlatsınlar ya . Kuzularım çok canları yanıyor
Dogacelik desida genel şişip belirginleşmesi geliyor demek olmuyor. Başverdiği kısımlar su toplamış gibi şişiyor. Eti artık şeffaflaşmış gibi incecik kalıyor uçta. Sanki elini koyunca iğne var gibi dişin başını hissediyorsun. Gözle bakınca da görünüyor deri yırtıldı yırtılacak gibi. Diş tam o evrede huzursuzluk yapıyor. Öyle olduğunda da en fazla 3 güne patlıyor ve bebeğin sıkıntısı da geçiyor. Yani böyle içerden oluşurken huzursuzluk yapmaz merak etmeyin.