eluise26 Kizlar bebegim 2.5 aylik 12 haziranda verem aşısı oldu kolunda hic iz yok kabuk bağlamadi kabarmadi sizce normal mi? Acaba tutmadi mi diye endise ediyorum
birerkekbirkizannesii eluise26 evet normal genelde 4. Aydan sonra başlıyor o benım kızımda da bısey yoktu 4.5 aylıkken sıvılce gibi şişti hemen anlaşılmaz 4. Aydan sonra anlaşılır o
girlmama eluise26 normal benim kolumda hic verem izi yok mesela ortaokula giderken annem acaba tutmadi mi senin asin diyip verem savasa goturmustu beni derialtina tekrar asi verdiler zart zurt sonuc olarak asim varmis ama kolum purussuz…
pogacayanaginannesi eluise26 5 aylıkken kızarmaya başladı şimdi kabuklanip duruyor 8 aylık olmak üzere
canimpapatyam eluise26 benim bebeğimin 1 yaşından sonra belli oldu olmaya başlamıştı. O da hafif kızarıklık ve minik bir çukur şeklinde
girlmama Ococila iciniz rahat etsin diye goturup test yaptirabilirsiniz deri altina asiyi veriyorlar 3 gun sonra mi ne o asinin verildigi yerin cm ine bakiyorlar hala boyle bakiliyor diye biliyorum
eslem1058 Merhabalar benim kızım da yeni verem aşısı oldu ama hem koldan hem iki bacağindan bacağa vurulan ne oluyor acaba bilen var mi