Kızım şuan da iki yaşında hep arada üç yaş olacak şekilde ikinci çocuğum olur istiyordum ,artık emzirmeyi bıraktık,emzirmeyi bıraktıktan sonra uykuları da düzeldi ,tuvalet eğitimi de şuan da veriyoruz yani epey kendimin kurtardı kızım.
Daha fazla zaman bekletsem bu sefer rahata çok alışırım daha da istemem gibi geliyor,siz ne dersiniz üç yaş aralığı güzel mi var mı aranızda böyle olan fikirleriniz nedir merak ediyorum
Bir de ben şöyle düşünüyorum iki çocuğumu da çok ara vermeden yapıp büyütüp ikisini de okullu yaptıktan sonra artık kendşme yönelirim ,halk eğitim kurslarına giderim,ehliyet kursuna giderim en çok da bu düşüncemden dolayı çok daha uzatmak istemiyorum çünkü ne kadar uzarsa büyütüp okula yollaması da uzar yıllar geçer..