Selam kızlar nasılsınız. Bebeğim 8,5 aylık henüz emeklemiyor yüz üstü sadece öyle duruyor halıda boydan boya yuvarlanıyor ama emekleme yok. Oturduğunda poposunun üstünde sallanıyor.poposunun üstüne gitmek istiyor gibi elleri önde sallıyor kendini.Direkt yürüyecek mi neden böyle acaba 😂