Kızlar bausch lomb mu Oasis mi air optik mi?
Oasis kullandım değiştirmek istiyorum aslında. Bugün optikle de görüştük Oasis ve air optik aynı diyor. Bausch için bişey demedi. Fiyatlar da air optik haric birbirine yakin, hangisini kullanıyor hangisinden memnunsunuz?