Ya bebeğim dönmeye başladı da 6,5 aylık hareketlendi arkami dönmemle başka yerde bulmam bir oluyor, ütüyü fişe takarken bir anda bir baktım döndü kafasını parkeye degdırdı zaten yerdeydi hani düşme falan ağlama falan da hiçbir şey yok canı yanmadığına eminim sadece dönerken kafası değdi bir şey olur mu. Bir de ben bu şekilde napmam gerekiyor hani dönüyor kafasını vurur korkuyorum ıster ıstemez, ya bir şey olmaz bunun için doktora gitmek de istemiyorum gitmem gerekir mi. Keyfin yerinde hiçbir sıkıntı yok sadece çok hafif bir dokundugun zaman kızarıklık olur ya öyle bir şey vardı 2 dakika içine geçti bir de kusmadan falan da anlayamam çünkü benim çocuğum zaten hep kusuyor bundan bir şey olmaz herhalde ya milletin çocuğu nerelerden düşüyor düşmedi yani benim kızım dönerken kafası değdi yere