cemre_-34 Kızlar çocuğunuza D vitamin markası olarak hangısını verıyorsunuz memnun kaldığınız var mıdır ? Kızım 3,5 yaşında
herhangibiranne_ cemre_-34 benim de iki oğlum var ocean 600luk kullandım memnundum bitince dynavit 400 fiyatı uygundu eczanede bir de onu denemek istedim ondan da memnunum