[silindi] Elazumra benimde bebeğim 2 ay 20 günlük. 2 aylık oldugundan beri sürekli elini emiyo sürekli tükürük çıkartıyor tam bu ay da oluyormuş
UmayNaz2019 Elazumra endişe etmeyin doktorluk bir durum yok ama yinede siz bilirsiniz tabi ☺️ Damağı oturuyor annesi 4.aya kadar salyalı olacak sonrada dişlerden dolayı akacak kehribar kullanmanızı öneririm 🥰
Elazumra [silindi] emmiyor da acaba salya da akınca enfeksiyon fln mi kaptı merak ettim bakalım yarın doktora götüreceğim 😔
Elazumra Elazumra k UmayNaz2019 2. Gündür beni emmiyor o yüzden bir sıkıntı mı var diye gitmek istedim
Kumrununtanesi Bizim teeee 2.ayımızdan beri akıyor bir yaşımızı girdik geçtik bile hala akıyor o salyalar yüzünden boğazımız çenemiz nasıl kızarık yakıyor bildiğiniz .. ve sürekli dişlerimiz çıkıyor
Kumrununtanesi Bizim teeee 2.ayımızdan beri akıyor bir yaşımızı girdik geçtik bile hala akıyor o salyalar yüzünden boğazımız çenemiz nasıl kızarık yakıyor bildiğiniz .. ve sürekli dişlerimiz çıkıyor