Arkadaşlar bebeğim 7:30 aylık Ne bir uyku düzenimiz var ne de bir yemek düzenimiz var halen emiyor ama sütümü yetmedigini hissediyorum akşam vakitleri çünkü çok geç uyuyor gece 12’yi biri buluyor uyutmamız Ek gıdayı da çok seven bir bebek değil azar azar yiyor su tadımlık yiyor Gece 2 saatte 1 uyanıyor Benim gibi aynı durumda olan var mı Büyüyünce düzelir dediler ama halen düzelmedi En azından gündüz emiyor akşam da rahat uyusun diye mama denedim Aptamil aldım ama çocuğun biberondan bir şeyler içmeyi unutmuş yeni doğduğu zamansada sütleri biberondan verebiliyordum Ama şu anda biberonu çiğniyor içmek istemiyor sadece memede sakinleşiyor Benimle aynı durumu yaşayan var mı