yeniannesibel cennet_kokulum0 ben de dün aldım eczaneden. Bugün kahvaltıda 1 tatlı kaşığı verdim inşallah etkisi olur canım çocuklarımıza faydalı olsun. Bir hafta kullanalım bakalım haberleşiriz
yeniannesibel cennet_kokulum0 merhaba canım nasılsın. Şurup sizde işe yaradı mı. Benim kızımda hiç bir etkisi olmadı düzenli kullanmama rağmen
cennet_kokulum0 yeniannesibel Merhaba cnm çok şükür iyiyim sen nasılsın ? Bende senden haber bekliyordum bir işe yaradı mı diye Şurup maalesef ki bendede bir işe yaramadi 😞
yeniannesibel cennet_kokulum0 bende iyiyim teşekkür ederim. Benim kızımda uyumama ağlama krizleri başladı. Zaten hareketli bir çocuktu daha da hareketli oldu. Şuruptan mı böyle oldu anlamadım ama iştaha etkisi sıfır
cennet_kokulum0 yeniannesibel Bnce şurupla alakası yokturdur çünkü bu saydiklarinizi bende yaşıyorum üzerine bizi dövmede eklendi 🥹
yeniannesibel cennet_kokulum0 aynen camım bizimki de bizi dövmeye başladı yüzümde çizilmedik yer kalmadı tırmalıyor beni. Doktorun yazdığı zinco daha faydalı iştahını daha iyi açıyor
yeniannesibel cennet_kokulum0 evet canım çinko eksikliğinden iştahsızlık oluyormus. Doktora sor istesen yazdır