Kızlar İstanbul’dan Samsun’a gideceğiz kendi aracımızla molalar ile 10’saat sürer diyorlar Holmer oto koltuğumuz var kozım şehir içinde bile çok içinde durmak istemiyor sıkılıyor ağlıyor kozım çok mızmız 🥹 Ve oto koltuğunda başı yana düşüyor yatarken boynu bükük sanki ağrıyor gibi rahat değil gibi
Sorum şu
Acaba oto koltuğunu söküp el çantası ile destekleyip yatak mı yapsam arkaya daha rahat gideriz oto koltuğu kalsın tecrübeli anneler bakabilir mi