Selam kızlar 3 aylık oğlum var ve anne bağımlısıyız.
Tuvalete bile zor gidiyorum.
Ne kanguruya biniyoruz nede bebek arabasına yer gök inliyor. Kucağımda tık diye susuyor ve aşırı mutlu oluyor. Ama artık kolum kopuyor taşımaktan zar zar bebek arabasına bindiriyorum oyalıyorum fakat 10 dk sonra dışarda başlıyoruz çığlıklara bu durumu yaşıyan varmı? Nasıl alıştırmam gerek herşeyide deniyorum banamısın demiyor😩