biranne208_ Kizlarr bu sezaryen göbeği nasıl gider emzirmiyirum biraz emzirdim bir nebze de olsa gitti azıcık göbeğim ama hala biraz var siz nasıl kurtuldu uz bu gibekten(ilk doğum)
yavrupotuncek biranne208_ aynı gün gitti sadece deri gibi gözüküyordu o da çok çabuk geçmişti sarkık olan yerler