GizemElf Merhaba hanımlar bu ürünleri kullanıpta memnun kalan var mı? Daha önceden niveadan bir tek memnun kaldım onu da kolay bulamıyorum.
Feyzosumunannesi GizemElf Bebek için ise ikisnide kullanmadık. 1 yıl mustela kullandım. 2 yıldır ecowel kullanıyordum şimdi siveno marka aldım.
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan GizemElf sebamed kullanıyorum ama az kaldı bitsin bir daha almıycam saç derisini kuru bırakıyor beslemiyor galiba
Mircet GizemElf hippte, sebamedte alerji yapmadı.Kızımın alerjik bir bünyesi var ama hipp kullanmaya başlayınca saç dökülmesi çoğaldı.Sebamede geri döndük
Feyzosumunannesi GizemElf İçeriği bence en temiz ürünlerden bitanesi mustela. Doktorumuz bile mustelayi öneriyor.
BiBusesin Ben uzun zamandır ecowell kullanıyorum bu zamana kadar alerjik bir reaksiyonda yaşamadım bence çok güvenilir bir marka