papatyam-34 RUN ifadesi, bir programlı çalışma modu veya zamanlayıcı nedeniyle çıkıyor olabilir.
Kumandadaki “Mode” tuşuna basarak klimayı Auto, Cool, Dry, Fan, Heat gibi farklı modlara almayı deneyin.
Otomatik programdaysa, çıkabilir.
ChatGBT böyle diyor 😀 marka model nedir o şekilde sorduralim😀