Kızlar 1,5 aylık bebeğim var mama kullanıyoruz sadece sütüm yok bebeğim kabız oldu dün ve bugün zorla ıkınarak kakasını yaptı sıcak suya soktuk öyle yaptı yani çok zorlandı ağladı neden olur ki bu Philips avent 0+ olan biberondu babam da gitmiş çekemiyor az akıyor diye delmiş ucunu çocuk içerken çok geliyor bi sürü mama çıkıyor akıyor yanlardan bi anda hızlı hızlı çekip yutuyor acaba birden midesine oturdu kabız mı yaptı ki dedim ne kabız yapabilir 90 cc içiyor 3 kapak atıyorum mamayı çok yapmıyorum ki