Zynpsare 2760 gr doğdu bebeğim 2560 gra düştü 3.ay kontrolünde 5700 gr geldi normal mi acaba sadece anne sütü alıyor son ay 700 gr almış
mommommmm Zynpsare bence gayet iyi almış doğum kilosuna göre benim 3830 doğdu 3500 düştü 3. Ay 6050 kg dı 🙏🏻☺️
gokceminaa Doğum kilosuna göre gayet güzel almış maşallah 🤩 olması gerektiği gibi. Başka bebekler işe kıyas yapmayın burada önemli olan doğum kilosudur.