bebeğim 2 buçuk aylık sadece anne sütüyle besleniyor. sütüm gün içerisinde yavaş aktığı için sinirlenip ağlıyor kilo alımıda bi tık azmış ama korkulacak bişey olmadığını ve sıcakta terlediği içinde böyle olduğunu söyledi doktor o yüzden rahatladım biraz ama bu aralar ağlama atakları geçirip az uyuyor uykusunu alamadığı için daha çok ağlıyor az uyumasının sebebi aç olduğu için mi acaba diye düşünmekten ek olarak mama mı versem diye düşündüm. doktor kilo alımı bi tık az dediğinde 2 hafta sonra tartıp sonra bakarız şuan anne sütüne devam demişti daha var tartılmasına bide şehir dışındayım napsam bilemedim var mı böyle olan? 4 5 gün öncesine kadar böyle bi sorun yoktu gündüzleri en az 2 saat uyurdu böyle olunca canım sıkıldı önerilenizi bekliyorum 💌