ayazz512 merhaba oncelıkle gecmıs olsun Allâh sıfa versın. benım de kayınvalıdem verem ama gayette sağlam yanı. esımın dayıları da oyle. korkmayın hayılısıyla atlatırsınız. bısey sormak istiyorum. belırtılerınız tam olarak ne benımde sırtıma agrı gırıyo bıcak saplanır gıbı bıyere dayanmadan oturamıyorum mesela. gece bazen terlıyorum. bıde bogazım çok gıcık oluyo ozellıkle gecelerı sureklı bı öksürme ıstegı oluyo. bunlar sızde var mıydı