gonulsenim
hbbplt
Zeynepinnannesii26
organikirmik
alpmomssss
berengulce
Kızlar sonucum çıktı sistem üzerinden baktım zaten 0.23 çıktı yani hamile değilim, başta tereddüt ettim ama yanlış çıkabilme ihtimalini de düşündüğüm için arada kalmıştım zaten sonuç ne olursa olsun Allah’tan hayırlısını istedim demek ki hamile değilmişim he hamile de olsam başım gözüm üstüne Rabbimin verdiği sorgusuz sualsiz kabuldür. 6:30 aydır hiç regli olmadım haliyle de kafama takıldı bir yapayım dedim çizgi görünce bir şok oldum zaten çünkü gerçekten çok dikkat ediyoruz hani cahilce yöntemler uygulamıyorum, yine bu şekilde devam edeceğim tabii birtık daha fazla dikkat edeceğim teşekkür ederim hepinize Rabbim herkesin evladına uzun ömür versin isteyen herkese de nasip etsin kimsenin kucağına boş bırakmasın ben bir evlat kaybettim öptüm kokladım evladımı ama maalesef ki Rabbim emanetini geri aldı çok şükür bir kızım var biraz haylaz ama her şeye bedel Allah’ım onunla imtihan etmesin beni inşallah, tabii ki hamile olmuş olsaydım üzülmezdim bile evet zor olurdu ama Allah verdiyse de neden diye sormazdım yani kendime ona bir kardeş düşünmüyoruz çünkü çok zor hamilelik geçiriyorum ameliyat olmam gerekiyor gebelıklerımde hem şu an kızın küçük tabi ilerisinde olur bilmiyorum, plan yapmamak gerekiyor hiç ummadığım anda Rabbim nasip et derse eder o yüzden Rabbim hayırlısı ne zamansa o zaman versin