Dişim kırılmıştı epey oluyor tahmin edersiniz ki ölüm korkusu gibi bişey bende diş doktoru hata genel hastane diyeyim gitmedim dünden bu yana dişin üst kısmında bi şişlik oldu baya yanağımda bişey var gibi bir doluluk kist olayı falan filan var korktum bebek emziriyorum bir yandan da