Bebeğim 7 aylık iki dişi çıktı ve ishal yaptı. Bundan ötürüde pişik oldu. Hametan , sudocrem , Sebamed pişik kremi kullandım ama geçmedi kabarık bir pişik gibi sanki , doktor krem yazdı maalesef o daha da kızarttı ve geçmiyor. Önerisi olan olursa çok memnun olurum gerçekten