Benimde emzirrken o sızı geliyo onu emdiriyorum iki gögüsümüde bayadır sagım yapmıyorum kilo alması normal oldugu için yapcagın zamanda o sızı gelcekki sütüm gelcek o sızı gelirse bazen tek gögüs 30 ml çıkıyo ikisi 60 zorluyorum çıksın diye sonra 15-20 dakka bekliyorum 90 olsun diye ikisini sıka sıka dolduruyorum iki saat içinde veriyorum bebegime ama oturayım şöyle dolsun desem yok hiç biberonu dolduramadım 120 ml biberon aç olsa aglardı sürekli aglamıyorda ben sürekli iki saatte veya dört saate bir emziriyorum demekki yetiyo ona keske sagdıgımda gelse en azından he sütüm var derim herkesin farklı heralde