mbabygirlm Kızlar lütfen bana tek olmadığımı söyleyin. Az önce aynada kendime güldüm ve göz altlarım resmen çökmüş hatta çukur olmuş. O kadar kötü gözüküyor ki kendimden tiksindim. Bu göz altı geçici mi ya da neyle düzeltirim
tkut mbabygirlm ben de çökme yok ta yaşlanmış yorgun görüyorum kendimi aynada 2. Çocuktan sonra . Yaş oldu 36 olsun o kadar diyorum 🙂
nesizade05 mbabygirlm benimde öyle çöktü ve morardı göz altlarım aynada kendime bakınca ne hale geldim diyorum🥺