Tuuggccee uykusuzanne__ sormayın aksama kadar klma acık yoksa durulcsk gıbı degil evde gunes alıyor berbat🙈🤣
uykusuzanne__ canan6668 ay çok fena daral geçiriyorum resmen kaç saattir oturuyorum hiç bir iş yapmak istemiyorum 🥵
canan6668 uykusuzanne__ bende aynı valla oturduğumda iyi hareket edince başlıyor bunalım yarın daha beter valla perşembe hafif azalıyor dort gözle pazartesiyi bekliyorum 22 derece gösteriyor ama baskın olduğunda hava 22 de olsa durulmuyor
uykusuzanne__ canan6668 ben bu havaları sevmiyorum ya bunalım geçiriyorum resmen dünde doktora gittim başımın ağrısı için doktor sıcaktan oluyor dedi bugün de 6 tıda oğlumun okuluna gideceğiz tekrardan
canan6668 uykusuzanne__ 🙄🙄🙄Benim kızların oglen sonu yok okul sıcaktan dolayı iptal ettiler yarın da zaten okul yok perşembe cuma kaldı hayırlısıyla bitseydi
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan uykusuzanne__ ben dağın eteklerinde oturuyorum Bursa’da burası efil efil kızım gece üstünü açtığı için tek kat uzun kol giydiriyorum balkonum geceleri buz kesiyor 10 dk dan fazla duramazsın 😃
uykusuzanne__ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ay ne güzel tam benlik valla ben kış insanıyım sıcağı hiç sevmem 🥵
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan uykusuzanne__ valla bende böyle dışarı çıkılmıyor evde duruyor insan terlemekten nefret ederişm