kuzeyyildiziii Kızlar merhaba bugün saat 10 gibi falan bebeğim yumurta sarısı bi tane doğal bebe bisküvisi biraz peynir yedi kahvaltı öğünü olarak. Bugün ilk defa biraz yumurta beyazı Da ekledim doktorum bir sorun olmayacağını söylediği için. Herneyse yedikten bir yarım saat kırk beş dk sonra uykusu geldi ve uyudu. Saat 1 buçuk gibi uyandığında biraz su verdim kucağımda duruyordu yatay pozisyonda Birden fışkırarak kusmaya başladı. Yumurta kustu full sindirememiş henüz. 3-4 saat boyunca sindirememesi normal mi? Yani Fazla da vermedim aslında. İlk defa başıma geldi böyle bir şey. Acaba su içtiği için midesi bulandı o yüzden mi kustu? suyu da bir iki tatlı kaşığı verdim halbuki. 🫠 ya da henüz yediği yemeği sindiremeden hemen yattığı için mi oldu Keyfi falan gayet yerinde ateşi vs de yok sizce neden olmuş olabilir bu çok çok üzgünüm karnı ağrıyo da bana söyleyemiyor benim minik kuşum🥹🥹😓 (Uyumadan önce de bayağı emdi bu arada)
kuzeyyildiziii kuzeyyildiziii kızlar Sıfır destekle çocuk Büyütüyorum ChatGPT dışında Sorabileceğim kimse yok😂. Fikrinizi belirtebilir misiniz rica etsem kendimi çok kötü Bir anneymişim gibi hissediyorum🫠🥲
ticktack Mwrhaba acaba ne oldu sonra sadece bikere mi kustu? Bizimde 7,5 aylık bugun aynısını yaşadık yumurta sarısı yedirdim ve yaban merisini uyudu ve kalktığından yarım saat somra fışkırarak kustu 2-3 kere kustu 10 dk arayla korkıyorum