Kızlar bebeğim 5 gün sonra 2 aylık oluyor 1.5 aylık olana kadar günde 4-5 defa kakasını düzenli olarak yapıyordu (sadece anne sütüyle besliyorum) 1.5 ayından sonra kaka yapmadı 8 gün oldu hastaneye gittik gliserin fitil verdi fitili kullandık ve 5 dakika içinde tüm bağırsakları boşaldı fitili kullanmamızın üstünden 6 gün geçti ve hala kaka yapmadı bunu yaşayan var mı korkuyorum artık