omeresra0509 Arkadaşlar oğlum 12 günlükken kalp ameliyatı oldu 40 gün hastanede kaldı birde Digeorge sendromu babıldama yok hala yani şöyle emzik ağzındayken kaşırken anne anne diyor ama normalde aaa falan diyor sadece brrr yapıyor dilinle ama baba dede falan yok normal mi acaba işitme testini geçti bir sorun yok
hocuk omeresra0509 merhaba benim bebeğim de kalp hastası ve 38 günlükken ameliyat oldu 9 Aylık şuan gelişim geriliği var bizdede babıldama yok tek heceli sesler çıkarıyor sadece bunun dışında diğer gelişimlernde de gerilik oldu mu sizdede mesela benim bebeğim kafasını geç tuttu , nesnelere yeni uzanmaya başladı , henüz oturamıyor ayaklarına basmıyor gibi
bir_49 omeresra0509 hocuk Kızlar bebişlerinize Rabbim şifa versin inşallah geç olsun güç olmasın öncelikleri sağlıkları olsun konusurlar elbet benim kızım 13 aylık bizdede kelime çok nadir ama takılmıyorum konuşur elbet 🤍
iremsarp omeresra0509 benim oğlumda geç başladı 10 ayı geçince ama net olarak 11 ayı doldurduktan sonra başladı bende çok korkmuştum o zamanlar sizin ki de açılır bence
omeresra0509 hocuk geçmiş olsun aynen bizde de o gerilikler var yani oturuyor ama 15 saniye sonra devriliyor mesela nesnelere uzanma hariç aynı şeyler bizde dr var 😔 bir daha ameliyat olacak mı bebeğiniz
hocuk omeresra0509 sizede çok geçmiş olsun evet en geç 1.5 yaşında ameliyat olması gerekiyor peki sizin tekrar ameliyat var mı
omeresra0509 hocuk evet var eylülün 15indem sonra yani 1 yaşında olacak yine. Ayıptır sorması bebeğiniz kaç kilo bizim gelişimi durdu şuan da 😔
hocuk omeresra0509 şuan 6.600 bizimde gelişim durdu güzel de besleniyor ama yaramıyor yedikleri doktor raporlu mama başlattı sizin kaç kilo birde bebeğinizin tanısı neydi, ne ameliyatı olacak
omeresra0509 hocuk biz 9,5 aylık olduk 6.900 civarı ama yaklaşık 1 aydır bu kiloda bizim fallot + Digeorge sizin nedir?
hocuk omeresra0509 bizim biraz karşık bir kaç tanı birden var pulmoner atrezi , atipik ductus, sağ ventrikül, ventikürel septal defect, vsd , çift svc bunlar tanılarımız tam düzeltme ameliyatı olacak nasip olursa
mavi176_ Kızlar Rabbim şifa versin bebişlere ama babildama 11. Ayda net başladı bizde bence acele etmeyinn
omeresra0509 mavi176_ sağolasın canım demek ki acele davranıyoruz koskoca kalp ameliyatı geçirmiş bebeklerden hemen her şeyi yapsın istiyoruz anne yüreği 🥲
hocuk omeresra0509 tekrardan çok geçmiş olsun Allahın izniyle ameliyatınız çok başarılı geçer bebeğiniz sağlığına kavuşur inşallah 🌸
hocuk omeresra0509 iyi akşamlar aynı bizde değişen pek bir şey yok bu aralar dönmeye pek hevesli onu yapıyor , birde aşırı hareketlendi ama henüz babıldama yok sizde nasıl
omeresra0509 hocuk maalesef bizde de aynı 15 saniye oturuyor hala dönme falan var ama babıldama yok hatta kilosu gerilemiş raporlu mama verecek doktor