melisati Selam hanımlar bebeğim 11 aylık bundan 10 gün önce emziği bıraktırma kararı aldım ve bıraktık 🤭 ilk başlarda gün içinde hiç vermedim sadece uykuya geçişte verdim daha sonra da birden kestim gece de vermedim ilk gece çok uyandı ösjkjs ama asla vermedim ikinci gece de çok ağladı sürekli uyandı ama baktım üçüncü gece çok rahat uyudu bebişim aşırı mutluyum jsjkjs normalde gece emziği filan düşünce bulamaz ağlardı artık daha rahat uyuyor erken bıraktırdım çünkü biraz daha büyüse daha zor olurdu diye düşündüm sizlerle de paylaştım
acemianne___ melisati gözünüz aydın , bizde bugün bıraktırma kararı aldık ucunu kestim , emmeye çalıştı ama attı suan gündüz uykusuna emziksiz geçtik , bakalım gece bizi zorlayacak ama , 19 aylık ,
momas melisati annemlerde bana bıraktır diyor 10.5 aylık şu an bazı şeyler erkenken iyidir emzik sütten kesmek gibi bence de çok iyi yapmışsınız
Deletedmom_216 melisati oglum gun icnde emzik aramaz gorunce bile istemek icin aglamaz alabilcegi bi yerdeyse alir emer iki dk sinra birakir. Gece uykusunda da emmez sadede uykuya gecerken veriyorum vermessem uyur ku bilmiuorum. Uyuturken nasil bi yol izlediniz acaban nasil uyutuyosunuz. Ayagimda salliyorum ben emzigi vermesen uyumicak gibi hissediyorum
melisati acemianne___ allah kolaylık versin inanın 3 gün icinde alışıyolar zor çok zor ama sonrası rahat 1 haftadır bebişim geceleri rahat uyuyor
melisati Deletedmom_216 aynen ayağımda sallıyorum bende eline bi sevdiği oyuncağı verdim ona bakarak uykuya daldı emin olun aynı korkudaydım uyumaz diye ama bi an cesaret geldi yaptım ve uyudu
Deletedmom_216 melisati cok sevindim sizin asinizda. Ben oyuncak degil de battaniye veriyorum o sekilde uyumayi cok seviyo. Olmadi bende oyle bi denerim bakayim umarim bizim ki de uyur emziksiz. Gerci emzige kadar gece beslenmeyi kesmem lazim da ona da useniuorum balla ya😂
acemianne___ melisati masallah , darisi bize bende uykularını olumlu yönde etkileyeceğini düşünüyorum çünkü gece iyanip meme meme diye ağlıyor