perla_ yani tırnak izi olabilir kasıyordu çünkü de diş izi olamaz çünkü orasını isiramaz kızım farklı bir çocuk veya bebekle de gelmedi 3 4 gündür yan yana dün sinek ısırığı gibi ortası kabarik etrafı kırmızıydı bugün sisikligi inmiş ama kaşımaktan heralde kızarıklık ve yara var aynı zamanda dokununca da bir sertlik hissediyorum içinde